U metudu basi di trasfurmazioni di parti metalliche di precisione

U trasfurmazioni dimetallu di precisionehè u prucessu di cambià a forma, a dimensione o u funziunamentu di i castings di metalli attraversu l'equipaggiu meccanicu.Ci sò parechji tippi di parti meccanica di metallu, ma a priscinniri di a cumplessità di e parti meccanica è a dimensione di l'utensili di machina di trasfurmazioni, in l'industria Dentru, a trasfurmazioni di metalli hè ancu i seguenti cinque metudi basi:
1. Perforazione
Perforà i buchi in metallo solidu.Durante u prucessu, ucastinghè fissatu è tutti i muvimenti sò cumpletati da u drill.
2. Turning and boring
Turning si riferisce à u prucessu di caccià u metale da un casting.In u prucessu, mentre u casting hè in rotazione, l'uttellu taglia in u casting o opera à longu u bordu di u casting.
Boring hè di ingrandà i buchi esistenti o fori di cast in u casting di metallu, chì hè cumpletu da l'uttellu unicu tagliu mentre rota durante l'alimentazione.
Trè, fresatura
Un cutter rotativu hè utilizatu per sguassà u metale, è u cutter di travagliu hà parechje taglienti.
Quartu, macinazione
Aduprate una mola per caccià u metale.Dopu a trasfurmazioni, a dimensione di u casting hà righjuntu un livellu relativamente precisu, è a superficia hè liscia.È u metudu di grinding differente forme di castings hè differente.
Cinque, piallatura è slotting
A piallatura hè divisa in piallatura bullhead è piallatura gantry.Tramindui sò movimenti reciprocanti trà l'uttellu è u casting.Slotting hè simile à a planing, salvu chì u so cutter si move in su è in giù.
Ancu s'è a trasfurmazioni di i machini metallichi necessitanu una precisione estrema, hè sempre cumpostu di diverse operazioni basiche.Dunque, l'operazioni basi sò assai impurtanti per u processu di parti meccaniche metalliche.
.IMG_4416

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: Dec-11-2020
Chat in ligna WhatsApp!