Analisi di Cause di difetti in Die Castings

Lega di zincupezzi fusi a pressioneAvà sò usati intornu à diversi prudutti.Diversi apparecchi elettronichi è elettrici sò circundati da prudutti di fusione in lega di zincu.Per quessa, a qualità di a superficia di i castings deve esse alta, è una bona capacità di trattamentu di a superficia hè necessaria.U difettu più cumuni di i prudutti di colata in lega di zincu hè u blistering di a superficia.

Caratterizazione di difetti: Ci sò vesiculi elevati nantu à a superficia di upressofusione.① Truvatu dopu à a fusione;② Revelatu dopu à lucidatura o trasfurmazioni;③ Apparsu dopu à spraying d'oliu o electroplating;④ Apparsu dopu à esse postu per un periudu di tempu.

A maiò parte di i blistering nantu à a superficia di l'alia di zincu hè causatu da i pori, è i pori sò principalmente pori è buchi di shrinkage.I pori sò spessu tondi, è a maiò parte di i buchi di shrinkage sò irregulari.

1. Causes of pores: ① Durante u prucessu di riempimentu è solidificazione di u metallu fusu, i buchi sò furmati nantu à a superficia o à l'internu di u casting per via di l'intrusione di gas;② u gasu invaditu da a volatilizazione di u revestimentu;③ u cuntenutu di gasu di u liquidu di lega hè troppu altu è precipita durante a solidificazione.

2. Ragioni per a cavità di shrinkage: ①In u prucessu di solidificazione di metalli fusi, a cavità di shrinkage si trova per via di a riduzzione di u voluminu o a parte solidificata finali ùn pò micca esse alimentata da u metallu fusu;②U spessore irregolare di u casting o u surriscaldamentu parziale di u casting provoca una certa parte A solidificazione hè lenta, è si formanu cavità nantu à a superficia quandu u voluminu si riduce.

A causa di l'esistenza di i pori è i buchi di ritirata, i buchi ponu entre quandu i pezzi di die-casting sò sottumessi à u trattamentu di a superficia.Quandu u coccu dopu a pittura è l'electroplating, u gasu in u pirtusu si dilata da u calore;o l'acqua in u pirtusu diventeranu in steam, chì pruvucarà blistering nantu à a superficia di u casting.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate ustella


Tempu di Postu: Mar-06-2021
Chat in ligna WhatsApp!